
Організація переїзду в Києві - переїзд під ключ
100% гарантія збереження речей

Співпраця з нами
Що таке переїзд під ключ чи мувінг?

Приблизний розрахунок переїзду
-
Автомобіль (подача + 2 години роботи)700 грн
-
Вантажники (2 години роботи)600 грн
-
Коробки (10 штук по 70грн/шт)700 грн
-
Стрейч плівка (1 рулон)400 грн
-
Скотч (1 шт)60 грн
-
Розбирання дивану, ліжка (150 грн за предмет)300 грн
-
Спуск холодильника ( 7 пов/10 грн )70 грн
-
Всього2 380 грн
Чим зручний переїзд під ключ?
-
Організовано
Вам не доведеться турбуватися і витрачати час на організаційні моменти. -
Надійно
Ми зробимо весь фронт робіт за Вас, маючи величезний досвід, надаючи гарантії. -
Оптимально
У нас комплексний підхід, який передбачає надання всіх видів послуг. -
Комфортно
Співпраця з нами - зручне рішення, адже, щоб вирішити проблему переїзду, досить просто зв'язатися з нами.
Інші послуги нашої компанії
Наші роботи
Відгуки
Корисно знати
Всі статтіОрганізація переїзду Київ: якісний сервіс від професіоналів
Будь-який, навіть запланований і бажаний переїзд по Україні, напевно, стане стресом для його замовників. Необхідно не тільки зібрати всі необхідні речі, а й пам'ятати безліч організаційних процесів. Частково зняти з себе відповідальність і спокійно спостерігати за переїздом можна, якщо довірити переїзд надійній мувінговій компанії. Компанія Люкс-переїзд та її кваліфіковані співробітники готові повністю взяти на себе організацію процедури навіть великого переїзду. Допомога з переїздом точно знадобиться всім незалежно від масштабів процесу.
Із чого починається переїзд під ключ?
Організація переїзду Київ починається з базового знайомства представника компанії та замовника. Зробити це досить просто: можна зв'язатися з оператором за номером телефону, замовити зворотний дзвінок або скористатися месенджерами. На цьому етапі представник зможе не лише прорахувати вартість переїзду, а й дати цінні рекомендації щодо того, як саме краще здійснювати перевезення. Оператор передзвонює за кілька хвилин після оформлення заявки. Її можна залишити навіть уночі - фахівці передзвонять, як тільки настане робочий час.
Після того, як угоди досягнуто, фахівець приступає до уточнення важливих моментів, які можуть відіграти в процесі переїзду ключову роль:
- Точні терміни. Представник компанії, враховуючи потреби клієнта, запланує час та дату, в які має бути здійснено переїзд. Якщо відбувається форс-мажор, клієнт попередньо повідомляється про це, а також знаходяться шляхи вирішення.
- Тип вантажу. Залежно від того, що саме потрібно перевезти - речі, меблі, тварини або габаритні меблі, фахівець підбере оптимальну машину для транспортування.
- Допомога у зборах під час переїзду. Звичайно, все можна зібрати самостійно, але це не завжди можна зробити якісно. Професіонали не тільки компактно запакують довірений вантаж, але й закріплять його так, щоб він не постраждав під час транспортування.
- Переїзд під ключ. Ця послуга є однією з найулюбленіших клієнтів - їм не потрібно переживати абсолютно ні про що. Все, що потрібно зробити - просто показати фахівцям фронт робіт. Далі вони все зроблять самотужки.
- Наявність страхової гарантії. Компанія під час переїзду відповідає за весь вантаж. Фахівці роблять все для того, щоб він доїхав абсолютно непошкодженим, інакше їм доведеться просто компенсувати вартість.
- Широкий автомобільний ряд. Фахівці підбирають для кожного переїзду транспорт, який максимально відповідає вимогам. Це означає, що замовнику не доведеться переплачувати за те, що йому не потрібно.
- Робота у час доби. Якщо цього вимагає ситуація, водій може виїхати навіть уночі. Це особливо актуально для ситуацій, коли під час переїзду транспортується надто габаритний вантаж. Перевозити його вдень по жвавих дорогах дуже проблематично.
- Пунктуальність. Фахівці цінують час і приїжджають у той час, на який був запланований переїзд. Замовнику не доведеться чекати їх, адже переїзд під ключ Київ передбачає максимальну продуктивність та злагодженість у роботі.
Будь-які питання щодо переїзду можна сміливо задавати оператору - він постійно знаходиться на зв'язку з водієм і зможе надати своєму замовнику будь-яку необхідну інформацію. Фахівець перебуває у тісному зв'язку з клієнтом до того моменту, поки вантаж не досягне своєї кінцевої точки.
Чому не варто організовувати переїзд самостійно?
Може здатися, що реалізувати переїзд самостійно буде на порядок простіше та дешевше. Насправді - це величезна помилка, що часто має плачевні наслідки:
- пошкодження меблів чи техніки під час транспортування;
- великі трудовитрати;
- проблеми зі здоров'ям - незвичній людині буває дуже складно тягати тяжкості;
- складнощі при розрахунку всіх нюансів переїзду;
- проблеми з термінами доставки - за професійного підходу цей аспект контролює саме компанія з переїзду;
- вимушене залучення великої кількості помічників для навантаження.
Крім того, послуга переїзду, реалізована самостійно, може обійтися на порядок дорожче, ніж ця ж опція «під ключ» у професіоналів. Потрібно залучити вантажників, орендувати транспорт і заготовити пакувальний матеріал - все це виходить на значну суму. Саме тому краще не експериментувати, а одразу ж домовитися про співпрацю із професіоналами.
Чому варто співпрацювати з компанією «Люкс-переїзд»?
Перший і найголовніший плюс – послуги з переїзду надаються виключно професіоналами своєї справи. Кожен співробітник має значний досвід роботи і точно знає, як провести роботу в кожному конкретному випадку.
Крім того, співпраця несе в собі ще безліч переваг:
- Лояльна конкурентоспроможна ціна. Вартість послуги є фіксованою для кожного конкретного випадку та не залежить від обставин. Це означає, що клієнт платить стільки, скільки оголосив йому оператор. Зненацька після закінчення робіт вартість не зросте.
- Надійний транспорт. Будь-який транспорт, який виїжджає на замовлення, проходить попередню перевірку. Це означає, що несподіваних поломок авто у дорозі не буде.
- Зворотній зв'язок. Замовник може не переживати про свій вантаж - оператор може в телефонному режимі дізнатися всю інформацію, що цікавить у водія.
- Офіційний договір. Послуга підкріплюється документом, який замовник за необхідності підкріпить до звітності. Договір можна отримати особисто чи замовити в електронному вигляді.
Не варто намагатися організувати складний процес переїзду самостійно – краще зайнятися іншими, приємнішими завданнями. Переїзди Україною точно пройдуть швидко та легко, якщо за справу береться професіонал!