Як здійснити якісний переїзд до нового офісу?

Pictures

Зміна адреси для компанії – це не лише внесення змін до юридичної документації, а й безліч додаткових проблем. Необхідно ретельно спланувати та здійснити переїзд без шкоди для робочого процесу.

Насамперед займіться складанням покрокового графіка, де детально буде розписано кожен етап та відповідальні особи. Інакше деякі співробітники можуть не діяти в надії на старанність своїх колег, а в результаті постраждає компанія та її репутація.

Клієнти не завжди готові чекати, поки ви вирішите свої проблеми. Тому головне завдання – здійснити офісний переїзд у мінімальний термін. Для цього є два шляхи.

Залучення персоналу компанії. Думка, що великий штат співробітників зможе здійснити швидкий переїзд, дуже оманлива. Якщо у людей немає такого досвіду, процес може затягнутися: речі будуть упаковані ненадійно, можуть пошкодитись під час транспортування, важливі документи легко загубляться.

Офіс – це завжди велика кількість техніки та електроніки. Навіть наявність у штаті сисадміну не завжди рятує ситуацію. Прилади необхідно знеструмити, розібрати, дуже надійно запакувати та маркувати кожну коробку. Втрата одного дроту може призвести до затримки відновлення робочого режиму.

Якщо доставляти меблі в зібраному вигляді, велика ймовірність отримати шафу з полицями, що покосилися, або ніжки столу, що роз'їжджаються. Для демонтажу потрібно залучення спеціаліста. Якщо його послуги оплачуються за годинниковою ставкою, а кількість меблів в офісі вражає розмахом, готуйтеся до значних витрат на даному етапі.

Не забувайте і про навантаження-розвантаження. Не кожен співробітник готовий ризикнути своїм здоров'ям та тягати важкі коробки та меблі.

Офісний переїзд – грандіозна подія, яка за відсутності досвіду та невірного підходу може затягнутися і серйозно похитнути становище компанії. Уникнути цього можна, якщо скористатися послугами професіоналів у цій галузі.

Залучення мувінгової компанії. Коли до процесу підключаються люди, що спеціалізуються на переїздах, можна видихнути і не турбується за якість упаковки та збереження речей.

Компанія ЛЮКС ПЕРЕЇЗД візьме організацію офісного переїзду на себе. Головним достоїнством залучення мувінгової фірми є економія, причому як часу, зусиль і нервів, а й фінансів.

Великий досвід та відпрацьована схема переїздів будь-якої складності гарантує збереження вашого майна, дотримання термінів та оперативне вирішення форс-мажорних ситуацій. Ми не лише перевеземо речі, а й облаштуємо комфортний офіс у новому приміщенні.

viber telegram