
Офісний переїзд у Києві
Машина + 2 Вантажники 950 грн/година
Надійне вирішення непростого питання

Співпраця з нами
Як ми працюэмо?

Чому саме ми?
-
Організовано
Вміємо правильно організувати процес. Економимо ваш час та гроші. -
Надійно
Знаємо як запакувати майно, щоб воно переїхало без пошкоджень. -
Оптимально
Можемо запропонувати різні варіанти зручні для комфортного переїзду. -
Комфортно
Ваша участь не обов'язково, визначте фронт робіт та займайтеся своїми справами.
Приблизний розрахунок переїзду
-
Автомобіль (подача + 2 години роботи)700 грн
-
Вантажники (2 години роботи)600 грн
-
Коробки (10 штук по 70грн/шт)700 грн
-
Стрейч плівка (1 рулон)400 грн
-
Скотч (1 шт)60 грн
-
Розбирання дивану, ліжка (150 грн за предмет)300 грн
-
Спуск холодильника ( 7 пов/10 грн )70 грн
-
Всього2 380 грн
Інші послуги нашої компанії
Наші роботи
Відгуки
Перевезення офісу – завдання не з легких.
Найчастіше переїзд офісу у Києві є досить складною процедурою, яка потребує особливої уваги. Для цього потрібно чітко перевезти не тільки коробки та речі, а й оргтехніку, також меблі. До того ж процедуру переїзду офісу зробити потрібно дуже швидко для того, щоб не загальмувати роботу компанії. Самостійно здійснити офісний переїзд під силу не кожному керівнику. Адже просити про це співробітників компанії недоцільно і не кожен з них має досвід у такому процесі.
Грамотна організація запланованого переїзду офісу компанії в м. Києві, всіх елементів офісного приміщення, дає можливість економити кошти, витратити менше часу та розпочати роботу дуже швидко, створивши кожному співробітнику гідне робоче місце, що має необхідні умови.
Для цього краще скористатися послугами спеціалістів, а також фірми, яка допоможе здійснити офісний переїзд під ключ швидко та якісно.
Основні нюанси офісного переїзду.
Будь-який переїзд є стресом, а також викликає певні незручності. Їх можна заздалегідь уникнути, якщо правильно розпланувати. Одна річ - це переїзд квартири і зовсім іншим заняттям є процес офісного переїзду. При цьому директор офісу повинен поміняти свій встановлений та розмірений ритм роботи, попередити заздалегідь усіх співробітників, а також зберегти всі папери та документи у процесі їхнього транспортування. Інакше кажучи, переїзд офісу зламає звичний уклад офісного процесу. У деяких випадках це також спричиняє втрату невеликої кількості клієнтів. Слід заздалегідь інформувати своїх клієнтів, що офіс планує переїзд. Цей процес необхідно зробити якнайшвидше.
Планування офісного переїзду – половина успіху.
Як і в будь-якій іншій справі, офісний переїзд необхідно заздалегідь спланувати. Якщо ви вирішили змінити місцезнаходження свого офісу, то заздалегідь, а краще за кілька тижнів необхідно потихеньку упорядковувати всі наявні папери. На перший погляд, це дуже легка робота, але вона може зайняти більшу частину часу. Також слід чітко визначити в який день краще здійснювати переїзд офісу. Оптимально це робити наприкінці робочого тижня. Це допоможе уникнути великого потоку клієнтів, оскільки наприкінці тижня люди вже налаштовані вихідними днями. Крім цього, субота і неділя буде чудовим приводом для того, щоб розставити необхідні елементи в новому офісі та облаштувати майбутні робочі місця для того, щоб з понеділка знову повернутися до роботи.
Кому довірити переїзд офісу?
Є ряд основних вимог, які пред'являються до компаній, що виконують офісні переїзди. Наприклад:
- досвід робіт у цій сфері послуг;
- клієнтські відгуки про офісний переїзд;
- Наявність рекомендацій;
- ціна;
- список послуг у процесі переїзду офісу під ключ;
- гарантійні зобов'язання;
- Доступний транспортний засіб;
- Наявність пакувального матеріалу;
- демонтаж та монтаж меблів.
Під час виконання цих послуг кожна деталь має велике значення. Тому що нікому не бажано отримувати зламану оргтехніку та втрачені в момент переміщення особливо важливі папери, які не повернуться та не компенсуються.
Необхідно заздалегідь визначитися з бюджетом для переїзду офісу до Києва. Вартість послуги переїзду офісу може бути різною. Не бажано орієнтуватися на ціни при переїзді офісу, які вказані на сайті або в оголошенні компанії з переїздів. Найчастіше, щоб привернути увагу клієнта анонсують мінімальну вартість, а насправді реальна ціна перевезення набагато вище.
Чому слід довірити перевезти офіс у Києві нашій фірмі?
Є низка причин, з яких необхідно вибрати саме нашу компанію для того, щоб перевести офіс:
- Ми маємо багатий досвід щодо організації офісного переїзду під ключ, ціна якого знаходиться в допустимих межах.
- Наші фахівці беруть на себе не тільки транспортування офісу, а й низку супутніх послуг. Наприклад, ми організуємо офісний переїзд із упаковкою речей.
- У нашій компанії працюють відповідальні вантажники, що мають позитивні відгуки та рекомендації. Офісний переїзд під ключ із вантажниками пройде швидко та ефективно.
- Наша компанія пропонує послуги з розбирання та збирання меблів для Вашого офісу.
- Доступна ціна. До ціни входять: пакувальний матеріал; розбирання та складання, упаковка; навантаження; доставка; вивантаження; підйом. Розрахувати зразкову вартість послуги з переїзду офісу Ви можете з нашим консультантом.
Чи можна обійтися без вантажників під час переїзду офісу?
Роль вантажників у процесі перевезення офісу у м. Київ є дуже важливою. Наша компанія має в своєму розпорядженні допомогу професійних вантажників, які допоможуть транспортувати меблі та важкі предмети. Також до Ваших послуг буде надійний автотранспорт для того, щоб перевести не лише папери документи та комп'ютерну техніку, а й меблі. Ви можете заздалегідь вибрати якусь машину для того, щоб транспортувати майно та здійснити переїзд офісу під ключ.
Перевозити офіс краще вночі!
Для того, щоб здійснити переїзд офісу під ключ у м. Київ, також необхідно вибрати правильний час доби. Наші фахівці порекомендують Вам здійснювати транспортування офісної техніки та меблів саме вночі, оскільки цей час є найоптимальнішим варіантом для переїзду. Вночі дороги у місті вільне і на них відсутні пробки. Виконати переїзд офісу вночі у Києві можна набагато швидше, ніж у денний час. Крім того, в нічний годинник можна виконувати швидко вантажні та розвантажувальні роботи, оскільки ліфти офісних будівель будуть не зайняті. Це допоможе заощадити час та правильно розподілити його. Таким чином, без поспіху та затримок можна перевезти всі необхідні елементи меблів, а також здійснити підключення апаратури. Усі співробітники можуть спокійно прийти вранці на роботу до нового офісу та зайняти свої робочі місця для того, щоб облаштувати їх.
Чому необхідно укласти договір перед переїздом офісу?
Перш ніж виконати офісний переїзд під ключ у Києві, необхідно укласти договір. Ця формальність є обов'язковою. Жодному керівнику не хочеться, щоб його офісні меблі, а також документи та цінні папери зникли в процесі переїзду. Таким чином, необхідно створити додаток до договору, де будуть вказані всі меблеві елементи, які будуть перевозитися, а також вказати докладний список всього майна. Договір необхідно підписати та завірити за допомогою друку. Підпис ставить керівник компанії та фірма, яка здійснюватиме переїзд офісу.
Процес правильної упаковки техніки, що перевозиться.
Ні для кого не секрет, що в офісному приміщенні, крім меблів і паперів, існує величезна кількість різної техніки та комп'ютерних елементів, які необхідно не пошкодити в процесі переїзду офісу і зробити все максимально акуратно. Керівник повинен доручити кожному співробітнику запакувати свою комп'ютерну техніку, яка знаходиться на його робочому місці. Для цього можна використати картонні коробки. Для зручності необхідно підписати коробку, щоб зрозуміти, де будуть пристрої, а де - папери. Для того, щоб полегшити роботу вантажникам, а також уникнути поломок техніки під час перевезення, необхідно помітити коробку з оргтехнікою написом "не кантувати". Папір, а також документальний архів необхідно також розкласти в коробки і поставити на них номери для того, щоб потім розставити їх відповідно до років на новому робочому місці.
Що робити з меблями під час переїзду офісу?
Щодо меблів, то тут також необхідно приділити увагу. Для того, щоб меблі було зручніше перевозити, необхідно їх розібрати, якщо це можливо. Розбірні елементи також необхідно запакувати в коробку та підписати. Посуд та інші елементи потрібно перевозити в коробках, але попередньо обернути їх за допомогою паперу, щоб посуд не розбився. Коробки поміщаються в машини в останню чергу і маркуються для того, щоб їх не перевертали і не кидали.
Який автомобіль краще вибрати для переїзду офісу?
Коли всі елементи офісу будуть надійно запаковані, варто подбати про вибір автомобіля. Для того, щоб перевезти офіс, транспортувати офісні меблі та всі інші елементи найчастіше використовують вантажну машину 36м3. Число машин залежить від обсягу речей, але також можна найняти малу кількість автомобілів, яким доведеться робити кілька рейсів. Число і тип машин варіюється в залежності від об'єму речей, які необхідно перекласти та дальності місця розташування нового офісу. Ціна оренди авто залежить від моделі.
Перевезення офісу-робота для професіоналів!
Можна сказати, що офісний переїзд (Київ) є перевіркою на міцність. Існують ті, хто хоче все пройти сам, а є клієнти, які покладаються на фахівців. Якщо Ви звернетеся до наших професіоналів, Ви зможете переїхати за короткий проміжок часу і наступного дня співробітники офісу стануть займатися прийомом замовлень, укладати угоди та виконувати роботи з проектами. І проблема тут не в грошах, а в робочому часі офісу, який часто конвертується у прибуток. Перевезення офісу під ключ у м. Київ від нашої компанії допоможе Вам терміново та недорого здійснити переїзд офісу з мінімальними витратами та знову повернутися до колишнього розміреного офісного життя.